tiistai 9. elokuuta 2011

Ohjaaminen kysymyksiä


Olen myyntipäällikkö suuri taloudellinen myyntiorganisaatio. Sinänsä olen osallistuvat säännöllisesti myynti konferensseihin, koulutuksiin ja työpajoihin. Yhdessä etenkin seminaarin aiheena oli valvoa myynti johtavien kysymyksiä.

Kun päivän konferenssi oli ohi, ystäväni ja minä olimme hotellin baarissa ottaa muutaman cocktaileja. Koska olemme perustuvat ulos Florida ja konferenssiin Chicagossa talvella, oli selvää, että olimme out-of-towners.

Joka tapauksessa, me huomasi hyvin houkutteleva, nuori nainen istuu yksin koko baari meiltä. Koska olimme jo keskustelleet päivän seminaarin aihe, sanoin ystävälleni, että uskoin voisin käyttää samaa tekniikkaa häntä vastaan ​​ja saada hänen numeronsa. Joten me vetoa.

Minä sitten kävelin ohi ja sanoi anteeksi ja esittelin itseni. Hän puolestaan ​​sanoi hi. Sanoin hänelle, että hän näytti hän oli täältä kotoisin ja hän suostui. Sanoin, "Great. Sallikaa minun kysyä teiltä, ​​mikä on teidän suosikki aterian jos voisi olla jotain sopivaa?" Hän vastasi hieman kysyvästi, "Hummeri."

Sanoin, "Perfect. Täällä Chicagossa, mikä olisi suosikki paikka olla hummeri, jos voisit mennä minne halusi?" Hän sanoi: "Minä rakastan Hummeri Diablo on Kuningasrapu Tavern."

"Niinkö? Joten, jos olisi voittanut, en tiedä, sano radio kilpailu antaa pois ilmaiseksi hummeri päivällinen Kuningasrapu perjantai-iltana, olet luultavasti menee, eikö?" Hän ajatteli, sanoi sitten: "Kyllä, luulen niin." "Vaikka olisit syödä päivällistä jonkun muun voittajat?" "Kyllä, luulen että olisi ok", hän hymyili.

"Vaikka joka toinen voittaja oli minua?" Hän mietti hetken ja minä vain odotin hieman hymyillen hänen vastata. "Ei, en panisi pahakseni", hän sanoi vielä hieman hymyillen.

"Sitten perjantai-iltana Kuningasrapu Tavern tapaamme illallisella. On kahdeksan kolmekymmentä ok?" "Kyllä." Hän hymyili, "se käy hyvin."

Sitten vaihdoimme käyntikortteja ja sanoin hänelle kutsuisin häntä perjantaina päivälle, jotta me koordinoi kaikkea. Sitten kerron hänelle, etten voinut odottaa, käännyin ja kävelin takaisin ystäväni on toisella puolella bar.

Muuten, tämä on tositarina. On olemassa useita oppitunteja täällä että oikeastaan ​​tuli ulos useita myynti tekniikoita ja seminaareissa, että olen opettanut ja osallistui.

Ensinnäkin (ja kuten uutiskirjeen aina kannattaa) lähestyin häntä luottavainen, mutta ei-uhkaavasti. Sitten vain Esittelin itseni (ylivoimaisesti paras "pick-up line" on). Seuraavaksi kysyin sarjan näennäisen viattomia kysymyksiä, ja hän tunsi turvallinen vastaamalla niihin. Sitten säätää hänen vastauksia toisti kysymyksen siten, että se oli suunnattu kohti "lähellä" tai saavuttaa mitä halusin keskustelusta.

Antamalla hänelle sopivat syödä päivällistä ventovieraan kanssa (lainaus, toinen voittaja) se oli menossa hyvin vaikeaa hänen sanovan mitään minun kutsu ilman erittäin töykeä. Lisäksi uskon, että hän arvosti ainutlaatuisuutta lähestymistapa.

(Olen myös sitä mieltä, hän oli päälle minua puolivälissä, mutta oli nauttia pelistä, kuten usein tapahtuu.)

Tärkeintä on, kuten usein mainittu DJ Uutiskirjeet, se oli yhdistelmä ainutlaatuisuus ja luottamusta, joka avasi oven.

PS Niille myynnin alalla siellä. Muista, kaikki on myynti. Ota mitä olet oppinut työssäsi ja soveltaa sitä omaan tavoitteita toimiston ulkopuolella. Tulet hämmästymään.

고백은 관계를 도움 해치려 했을까?