perjantai 13. toukokuuta 2011

Online Dating etsii Love sosiaalisen median


Vuonna online dating yrityksessä, jossa uusien alueiden lähellä niin nopeasti kuin ne auki ja vain kourallinen on mestari matchmaking, uuden sukupolven palveluille on soitimella miljardin dollarin teollisuuden hyödyntämällä kaikki henkilökohtaiset tiedot sosiaalisia verkostoja.

Heidän toivo: että matchmaking perustuu sosiaalisen median, kuten Facebook tai Twitter, joka joidenkin mielestä tarkempi kuva käyttäjien elämää, voi johtaa paremmat yhteydet.

"On vaikea väärentää Twitter virta tai Flickr-valokuvia. Se aitous on se mikä tekee hyvää ja turvallisempia päivämäärät ", sanoi Steve Odom perustaja Gelato, online-treffipalvelu Texasissa että markkinoille syyskuussa. "Olen yllättynyt, että kukaan ei ollut rakennettu ennen minua, koska se tekee yhteensä järkeä."

Gelato on palvelu, jonka avulla käyttäjät voivat luoda profiileja tietojen perusteella palveluista, kuten Twitter, Facebook, Hulu, Netflix ja Last.fm. Näin muut käyttäjät voivat nähdä reaaliajassa viimeisin viesti joku tehnyt tai elokuvia joku viime aikoina nähnyt.

Toinen jatkuva huolenaihe online dating on turvallisuus, mutta jotkut yritykset pyrkivät lieventämään että perustaessaan niiden palvelujen käyttäjien nykyisiä yhteyksiä.

Thread, San Francisco sivustosta, joka avattiin syyskuussa vie tökätä klo awkwardness navigoida Internetin tavata vieraita auttamalla Facebook-käyttäjien yhteydessä ystävien heidän ystävilleen. Thread käyttäjät voivat selata ystäviensä yhteydenpitoa, kysy esittäytyminen tai pelata naimakauppojen ehdottamalla päivämäärien muita ihmisiä.

Nämä uudet startup voisi olla houkutteleva joukossa heidän 20s jotka ovat mieluummin jakaa henkilökohtaisia ​​tietoja julkisesti ja enemmän kiinnostunut casual dating ja laajentaa henkilökohtaisia ​​verkostojaan.

Esimerkiksi lähes kaksi kolmasosaa 30 miljoonaa käyttäjää Zoosk, online dating site San Francisco, ovat nuorempia kuin 30.

Sosiaali dating

Web-sivusto väittää olevansa ensimmäisen sivuston uusi luokka: sosiaalinen dating, yhdistelmä sosiaalisia verkostoja ja online dating. Piki on, tee dating profiili saatavilla Zoosk käyttävät samat sosiaaliset verkostot - Facebook, Hi5, MySpace, Ystävykset, jne. - ja ystäväsi kirjoittaa hyvä sana sinulle muodossa suosittelut.

Co-perustaja Shayan Zadeh sanoi, että sivuston foorumi on digitaalinen vastine menossa baariin ystävien kanssa ja tavata uusia ihmisiä.

Valitus, Zadeh sanoi, että ihmisten tapaaminen avulla sosiaalisia verkostoja ottaa paineita pois käynnissä metsästää ainoastaan ​​vakava suhde.

"Todellisessa elämässä et ole tehtävä löytää sielunkumppanin", hän sanoi. "Todellinen elämä on noin tavata uusia ihmisiä ja jos käy niin, että löydän jonkun olen yhteydessä, hienoa. Mutta muuten en ole häviäjä, jos en löydä päivämäärää kuusi kuukautta. "

BlackBox tasavalta on toinen tulokas, joka haluaa tehdä online dating tulee kestävämpi ja elämys.

Toisaalta yhtiö tarjoaa suljettujen ovien verkkoympäristössä - Ihmisten täytyy maksaa 25 dollaria rekisteröinti osallistua - ihmisiä, jotka liittyvät sukupuoleen positiivista yhteisöä, joka käytännössä merkitsee avoin ystävien kanssa eri seksuaalisia suuntauksia ja kaikenlaisia suhdetta mieltymykset.

Toisaalta, yritys, joka myös kuvaa itseään sosiaalinen dating site, tavoitteena on luoda ympäristö, jossa ihmiset voivat luoda verkostoja ne voivat säilyttää senkin jälkeen löytää uuden rakkauden etuja. Tavallaan sen tavoitteena on haastaa shop and go-hengen ilmoitukset järjestelmän BlackBox tasavallan toimitusjohtaja Sam Lawrence sanoi.

Kasvava vanha yhdessä

"Tällä hetkellä kukaan (online dating) sivustoja kasvaa teidän kanssanne", hän sanoi. Sivustot eivät ole enää hyötyä, kun päivä joku, ja siitä tulee osa itse, että ei voi pysyä mukana. Rakensimme tämän alusta asti todella naimisiin sosiaalisen tilan ja dating tilaa ja homman noin oma elämä. "

Big online dating pelaajia kuten Match.com on flirttaili tapoja hyödyntäen sosiaalisten verkostojen, mutta yleensä ne ovat varmoja, niiden menetelmiä ja useimmiten keskittämään ponnistuksensa parantaa niitä.

OnlineDatingPost.com toimittaja Dave Evans sanoi, että on vaikea murtautua hallitsemilla markkinoilla 30 tai niin pelaajat kuin hankintameno - kustannukset houkutella yksi uusi käyttäjä - on pilviin pisteeseen, jossa vain suuret toimijat voivat varaa hintaan.

Mutta sosiaaliset verkostot ovat avanneet tilaisuuden startups, koska se on huomattavasti edullisempia mainostaa niitä. Lisäksi nuoret yritykset ovat hyvä laukaus rakentaa omia asiakaskunnalleen koska alkuun online dating asiakkaista ovat yleensä kypsempää ja metsästää pitkäaikaisia ​​asiakassuhteita.

"Mikä tulee olemaan seuraava paradigma online dating?" Evans sanoi. "Olet aina olemaan näitä hallitseva pelaajia, mutta mielenkiintoisia juttuja on reunan kanssa tapauksissa. Nämä kaverit ovat luoneet seksikkäämpi ehdotus. "