tiistai 1. kesäkuuta 2010

Keskinkertainen Dating


Koska aloitin dating 8 vuotta sitten pisin olen ollut yksi oli noin kuukauden, kunnes nyt. Olen päättänyt olla valikoiva, jotka minä valitsen kanssa. Haen niitä sen sijaan he hait minut. Olen ollut yhden melkein 2 kuukautta nyt ja olen huomannut on valtava ero kaverit haluan päivämäärä ja kaverit, jotka haluavat mennessä minulle.

Kaverit, jotka haluan tähän mennessä ovat hyvän näköinen, yliopistolla, onnistunut, joiden työpaikka ja auto. Valitettavasti he ovat niitä, jotka laittoivat minut pois, ja jos me lopulta ripustettu sen juuri heidän asunnossaan, emme mene minnekään ja ne ei kulu yhtään rahaa minulle, illallinen tai jotain. Jospa tekstiä tai soittaa heille ja tuskin saa vastausta, jos edes lainkaan. Kuitenkin he todella pitävät minun huomiota ja olen haluavat olla heidän kanssaan.

Kaverit, jotka haluavat mennessä minulle on hieman pullea, okei näköinen, työpaikka, ehkä on auto, ehkä ei, mutta he kutsuvat minua, kun he sanovat, he ottavat minut pois mukava paikkoihin, ne vie minut elokuviin , päivällinen, anna minulle kohteliaisuuksia ja todella yrittää voittaa sydämeni. Heidän ainoa haittoja ei ole hyvännäköinen, törkeästä maksut, äärimmäinen nerdiness, kasvojen muistuttava pubes ja vain haluavat liittyä armeijaan paeta todellisuutta. He haluavat olla minun kanssani ja he täyttää minun puhelin tekstejä ja pyytää hengailla, mutta en edes halua häiritsee heitä.

En edes oikeastaan halua poikaystävää juuri nyt. En ole sinkku 8 vuotta ja ehkä haluaisin kokeilla sitä, mutta toivon että oli vain joku, että voisin haluta ja myös halua minua.

Onko kukaan muu löytänyt tämän ongelman, kun yrität mennessä?