keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

Ottaa riskejä Dating, voitatte palkintoja


Kolme Single No More yhden lisäävät ulos niiden mukavuus alueilla tavata uusia ihmisiä - ja yksi, itse kuvatut kyynikko, on harkinnut lopettamista. Se on torstaina, mikä tarkoittaa että se on aika toisen päivityksen neljästä metro Detroiters Free Press auttaa löytämään päivämäärät.

Loretta Green, 32-vuotias college kirjastonhoitaja Detroit on ollut muutamia päivämääriä yksinhuoltaja hän tapasi online - valu sivuun hänen sääntö ei dating miesten, joilla on lapsia. Suhde valmentaja Free Press palkattiin auttoi häntä saavuttamaan tämän päätöksen laajentaa hänen vaihtoehtoja. "Mihin on minun tyyppiä ei ole toiminut minun puolesta", Loretta sanoo. Hän tunne yhteys hänen kanssaan. "Tämä saa minut pyydän lähimmät ystävät monia kysymyksiä:" Kuinka kauan sinun tulee päivä, ennen kuin se vakavaa? Mitkä ovat säännöt, kun aloitetaan suhde? ... Miksi jotkut ihmiset rakastuvat niin nopeasti? "

Maureen Rose, 43-vuotias Autonvalmistus ohjaaja alkaen Rochester Hills, otti riskin viime viikolla. Vaikka drinkin kanssa tyttöystäviä, hän huomasi komea mies baarissa. "Tilasin hänelle juoman, sitten meni yli ja Esittelin itseni. Juttelimme 30 minuuttia ennen kun piti lähteä. Annoin hänelle oman sähköpostiosoitteen. ... Sain sähköpostia hänelle toistaen, että hänelle on juuri muuttanut takaisin kaupunkiin ja että hän oli hankkiakseen itselleen taloudellista sijaitsee ennen hän voisi vastavuoroisesti ja pyytää minua ulos juomaan. Oliko kiva tapa sanoa, "Ei kiitos?" "

Randall Walker, 31-vuotias 401 (k) konsultti Royal Oak, on ollut kaksi päivämäärää naisen kanssa, joka otti yhteyttä häneen läpi Free Press. Heidän ensimmäinen päivä kahvia meni hyvin. Sillä heidän toinen päivä viime viikonloppuna, Randall ajoi Lansing, missä hän asuu. Optimismi hän tunsi, kun hän ensimmäinen kohdannut häntä haalistuneet: "En vain tuntuu että siellä on yhteys hänen kanssaan, ja minä juuri nyt. ... Hän hakee hänen PhD ... ja on kokopäivätyötä, jossa hän jakaa aikansa Flint ja Ann Arbor. Jos me käynnistää suhteen, niin tiedän, että se olis erittäin kova. "

Pat Moylan 53-vuotias neuropsykologi vuodesta Northville, on ristiriidassa noin Single No More hanke. Hän toteaa ryhmän istunnoissa dating valmentaja eroon. Ja hän myös tunsi ei sovi, koska hän on vanhempi kuin muut osallistujat. Mutta sitten hän puhui muille naisille iän jotka sanoivat he seuranneet hänen edistymistään kautta sanomalehti. "Olen ollut piristi päälle paljon naisia yli 50. ... Olen vain yllättynyt, kuinka monet ihmiset sanovat," minä olen juurtuvat sinulle, Pat. " "