Carolyn Davis
Hän kuvailee itseään dating verkkosivuilla kuin 5-jalka-10-tuumainen, 45-vuotias Kalat joka on intohimoinen, sanavalmis, ja haluavat "Etsi ystävä ja nähdä minne se menee." Facebook, hän sanoo hän osallistuu Penn State, puhuu ranskaa, ja "kuten useimmat asiat, olen parempi henkilökohtaisesti."
Onko hän sujuvasti, tai vain sen, kunnian tietäen muutaman sanan? Jos herra Kalat olivat tylsiä ja hyper, olisi hän sinulle?
Kun se tulee esitellä itsesi verkossa, mahdollisuudet ovat rajattomat huviveneitä täydellinen persoonallisuus - onko Sinun tehtäväsi on luoda realistinen omakuva tai hemmotella hieman persoonallisuus primping.
Ehkä tarkemmin yhteen ihailtavaa laatua ja piilottaa muut, jotka ovat vähemmän houkuttelevia. Saatat nipistää ikäsi tai käyttää nimimerkillä tai persoona että heittää ikimuistoinen - jos ei täysin rehellinen - kuva.
Yllättävää, asiantuntijat sanovat useimmat ihmiset päätyvät portraying itseään tavalla, joka on lähellä, keitä he todella ovat. Mutta kaikkea milloin ja miksi ihmiset post Facebook päivityksistä mitä kuvia ne näyttävät vaikuttavat siihen, miten ulkopuoliset näkevät ne. On jopa koko alan ammattilaisia, jotka ovat erikoistuneet hienosäädöllä online-esiintymisiä.
"Käyttämällä myös uusia medioita, ihmiset osallistuvat valikoivaan itsensä esittely", sanoo Joseph Walther, joka tutkii miten Internet vaikuttaa ihmissuhteissa kuin Michigan State University viestinnän professori.
"Ihmiset ovat erittäin näppärä ja taitava hyödyntäminen valmiudet uuden viestintäteknologian optimoida esittely itsestään."
Ja niin suuri yleisö - Facebook raportteja yli 500 miljoonaa aktiivista käyttäjää, kun taas noin 16 miljoonaa Yhdysvaltain aikuisista käyttää dating tai muita sosiaalisia-verkottumisen sivustot - joka ei halua nähdä parhaassa mahdollisessa valossa?
Se tarkoittaa kaikkea seuraa aktiivisesti oman "kaverille" Count Facebookissa (tutkimus Walther auttoi suorittaa todettiin, että ihmisten sosiaalinen valitus oli suurin, kun he olivat noin 300 kaveria; enemmän näyttää teeskentelevä) ja harkiten poiminta toiveitasi kirjoissa, bändejä, politiikka ja syitä.
"Mielestäni on olemassa paineita luoda jotain ytimekäs ja hauska", sanoo Julie Reimer, 39-vuotias Philadelphian jolla on Facebook-tilin.
Tämä voisi olla syynä viestit lähetetään ystäviä baareissa tai konserteissa viikonloppuiltaisin. Ne kantavat perimmäinen viesti, Reimer arvioi, että "olen pois ja noin. En istuu kotona perjantai-iltana Facebookissa. "
Joskus päivityksiä on tarkoitus saada reaktion - "Minulla oli pahin päivä koskaan" voi haluavat kiinnittää sympatiaa.
Reimer ei elä ylä-ja alamäkiä Facebook - hän ei käytä sitä paljon näinä päivinä - mutta hän on kiinni itse ajatella, miten hän tulee koko verkkosivuilla. Ei tyydytyksen tunnetta, hän sanoo, kun hän viestiä päivitys ja monia ystäviä kommentoida sitä.
On vaikea vetää pois paljon manipulointia kuin Facebookissa, varsinkin jos tosielämän ystävät tarkastelet sivu. Jos väität sitä, että ostos on turhaa toimintaa, esimerkiksi ystävä, joka juuri meni menojen Bender mukanasi Mall tietää paremmin. Hän ei luultavasti soittaa sinulle netissä, mutta sinun on kiinni omassa totuus-säätämistä.
Tänä matkapuhelin-kamerat, jopa tuttavat voi paljastaa valheen.
Sanoo Me 2,0 kirjailija Dan Schawbel: "Ehkä 10 vuotta sitten voisit saada pois varastaa karkkia vauva, mutta nyt ihmiset voivat ottaa matkapuhelin-kuva ja voit olla tunnettu karkkia varasteleva kaveri."
Samaa ei voi sanoa dating sivustot, joissa mahdollisuuksia abound räätälöidä kuvan, myös niinkin hienovarainen kuin oman valinnan nimimerkillä.
Mukaan British tutkijat, miehet ovat houkutelleet nimimerkit jotka viittaavat fyysisen vetovoiman, kun taas naiset haluavat nimimerkit jotka viittaavat älykkyyttä. Tämä lupaa hyvää "Knighttakesqueen2" New Jersey, mutta ehkä ei niinkään "U tarkoitat minua" in Downingtown ja "SillySunflower 18" in Pottstown.
Kuitenkin todetaan, että joku erityinen kautta dating verkkosivuilla ei johdu artful valehtelee, sanoo Evan Marc Katz, 38, dating valmentaja esikaupunkialueiden Los Angeles ja perustaja E-Cyrano.com, dating profiili-kirjallisesti palvelun.
Big sijaitsee sabotoida mahdollisuudet pitkäaikaiseen suhteeseen, asiantuntijat sanovat. Nainen olet tutustunut netissä ehkä tapasin sinut illalliselle, koska hän piti online luettelo "suosikki" filosofien (voit kätevästi jäit Bart Simpson). Mutta olet murrettu hetkellä hän kysyy mielipiteenne Kierkegaard ja vastaat puhumalla Eagles 'loukkaavaa linjaa.
Avain online dating menestys on osata erottaa itse kaikista muista soul-mate-hakijoita.
"Useimmat ihmiset eivät kykene ymmärtämään, miten onnistuneesti erottua", sanoo Katz, WHO arvioi Hän on kirjoittanut yli 1000 online dating profiileja.
Voit kertoa totuuden antamalla ikävä luettelo teidän ominaisuuksia, mutta että "ei merkitse mitään", kun se tulee dating - olet juuri kuulostaa kaikki muutkin. "Pidän, patikointia, musiikkia, elokuvia, matkustaa," Katz helistimet pois muistot profiilien ohi, tuskin ottaen hengenvetoon ennen jatkamista, "Etsin paras ystäväni ja rikoskumppani eliniän naurua."
Kun asiakkaat Täytä yksityiskohtaisen kyselylomakkeen antaa Katz tunnetta heidän persoonallisuutensa, hän auttaa heitä kuvaamaan itsensä parhaassa mahdollisessa valossa.
"Valokuvaaja ei laita maski naamasi jos olet ruma. Valokuvaaja on menossa kevyt sinua hyvin, käytä hyvä objektiivi imarteleva kulma ", hän sanoo. "Olen syömällä ihmisten olemus heidän sanoihinsa - vain sanoja he eivät olisi harkinnut."
Dresher asuva Lisa Taxin Portner käyttää E-Cyrano kirjoittamaan profiilin hän lähetetty match.com. Vaikka hän lyhyesti päivätty tulevan miehensä ennen kuin aloitan E-Cyrano (hän ei soita uudelleen pari päivämäärät), kun hän näki hänen uuden profiilin, hän kirjoitti kertomaan hänelle "suuri essee."
Paljon enemmän miehiä häneen yhteyttä kun hän kirjoittaneet hänen E-Cyrano profiilin, joka oli vaihtaa, kun hän kirjoitti oman esseen - ja kokeilivat totuuden kertominen. "Huomasin, että kun olen lueteltu itseäni 37 tai 38, en saanut paljon vastausta." Hän sai postia, mutta kun hän tarkasti pois nuorempien ikäryhmään.
Erik Deckers, 43, on Indianapolis-pohjainen Ghost Blogger ja kirjailija Branding itse: Miten käyttää sosiaalista mediaa keksimään tai keksiä itse.
Hän käsittelee lähinnä Internetiä kuvia liiketoimintaa varten. Kuten yritykset, Deckers rohkaisee yksilöitä luoda kuvan itselleen niin, että kun mahdollisille työnantajille kuulla heidän nimensä, he ajattelevat kirkas, jämäkkä, kollegiaalisesti. Kyse luoda henkilökohtainen brändi.
"Emme kannustaa valehtelee", hän sanoo. "Kyse on olento, joka haluat olla. Jos haluat olla ystävällinen, huolehtiva ja avulias, toivottavasti olet että henkilö tosielämässä. Et halua esitellä itsesi kiltti ja huolehtiva jos olet ääliö. "