torstai 19. marraskuuta 2009

Miten selata World dating

Kävellessään ympäri kampusta, olen varma, että olette nähneet kaverit hooting ja hollering on tyttöjä. Tai jos menet baarin ja naisia, olen varma, että jossain vaiheessa olet jo tarttui tai haparoi ja antaa cheesy pickup kaltainen rivi, "ei se haittaa ... kun putosi taivaasta? "

Joo, olen saanut, että yksi ennen.

Monet antavat Online Dating ammuttu. Toimii? Minulla on ystäviä, jotka vannovat sitä. Oma huonetoveri esimerkiksi on poikaystävänsä kanssa, jotka hän tapasi internetin välityksellä noin vuoden.

Pojat sanovat naiset laittaa liikaa painetta, ja he tuntevat tarvetta olla täydellinen tai joku, joka ne eivät ole. Mukaan Bryan Brombley, vanhempi, miehet ovat "tyhmiä, seksuaalinen olentoja, jotka kuvaa naisia alasti muutaman ensimmäisen minuutin saavuttamiseksi." Vaikka Brombley on nyt yksi, hän on ollut noin hullu määräysvaltasuhdetta.

Tytöt eivät ole ainoita, jotka joutuvat huolehtimaan liian mustasukkainen merkittäviä muita. Olen nähnyt minun tyttöystävä on liian mustasukkainen ja valvontaan, yrittävät olla äitejä miehensä kertomalla heille, mitä he aikovat tehdä. Viimeinen kerta, kun olen tarkistanut, nämä tytöt ovat aivan liian nuori äitejä miehensä.

Brombley sanoo tytöt on otettava aloite joskus ja pyytää kaverit ulos silloin tällöin. Hän haluaa tytöt olla rehellinen hänelle. Jos et ole kiinnostunut, kerro kaveri et ole kiinnostunut. Hän vihaa, joilla on yksi aina aloittaa päivämäärät, hän haluaa tytöt lähestyä häntä.

Mike Herman, nuorempi, sanoi: "En käytä sydämeni on hihan ja olen Mamman poika." Suurin narista hän on vastakkaisen sukupuolen kanssa on huumorintajuinen hän on, että jotkut tytöt eivät saa, jotka sattuu tunteitaan.

Hän luulee että kaverit on loogisempi tapa ajatella, kun taas tytöt ovat emotionaalisia ajattelijoita.

Muut asiat, mukaan opiskelijat, myös tyttöjen perheen asioita, puolueen tyttöjä ja tytöt, jotka eivät ota toisten tunteita huomioon.

Candace vihreä, keltanokka, on vatsakipu ja kaverit, jotka ovat liian eteenpäin. Hän on yksi, mutta ei kestä, kun hän on pyytänyt satunnainen kaverit hän ei ole koskaan tavannut, jos hän on neitsyt. Hän ei ymmärrä, miksi kaverit mielestäni se on hyvä koskettaa häntä, jos he eivät ole koskaan ennen tavannut.

Kysymystä Dating ei pääty, kun huomaat, että erityistä joku, joko. Ashley Hughes, fuksi, on onneksi otettu, mutta vielä on ongelmia. Hän ja hänen poikaystävänsä käsitellä lähes jatkuva valtataistelu. Hän on ongelmia muiden kaverit iskeä häntä ja olla välittämättä, jos hänellä on poikaystävä. Hän tuntuu kuin pojat kohdella häntä kuin lihanpala tai esinettä.

En voi liittyä Hughes. Olen hiljattain yhden ja yritän Online Dating nyt, mutta ei ole ollut onnea. Jostain syystä, etten ole oikeastaan osaksi kaverit, jotka ovat minuun.

En pidä clingy tyyppiä tai tyyppejä, jotka työskentelevät koko ajan. Luulen, että haluamme sitä, mitä jokainen haluaa: joku, joka voi vain "saada" niitä. Joku nauraa. Joku on sisällä vitsejä. Joku ystäväsi ei halveksi.

Luota minuun, olen ollut siellä ja tehnyt sen.

Safe Dating Rules For Men