tiistai 4. syyskuuta 2012

Return To Dating teki lähtemättömän vaikutuksen


Post-avioero dating voi olla pelottava ajatus, se ei ole niin paha, todella.

Pian sen jälkeen minun avioero oli viimeinen, minua pyydettiin ulos illalliselle komea asianajaja, joka sattui olemaan perheen ystävä-no taustan tarkistus tarvita.

Olin niin innolla lauantai-iltana.

Kaksi päivää ennen odotettu illanviettoon, olen liukastui rypäleen ulkopuolella koulun ruokalassa edessä 250 lasta. Thunderously äänekäs huone meni hiljaa kuin minä putosi tuntui hidastettuna. Kanssa pukuni alla minun kainaloihin, toinen kenkä käytävällä, ja sykkivä käsi roikkuu minun puolelta, olen kamppaillut jalkani. Yksi yksinäinen ääni tuli hiljainen kahvila, "Oletko kunnossa?"

Olin liian nolo tehdä mitään vaan antaa peukkua ja kitinä ulos, "Jep, kiitos, kulta, olen kunnossa," kaikki samalla ajattelu, "valehtelija!"

Olen haettu minun luokassa ruokalaan, pysähtyi hoitajan toimistoon jään, ja suuntasimme takaisin minun tilaa tarinan ajan. En tee sitä kautta koko arvo-käsivarteni oli ilmeisesti rikki.

Ystäväni Maria ajoi minua, minun auto, ensiapuun. Hän ei käytetty sijoittamista vilkut ja pyyhkimet, ja ajoimme yhdessä pyyhkimet rytmikkäästi lakaistaan ​​koko tuulilasi, edestakaisin, siitä että aurinkoisena iltapäivänä lokakuussa.

Lähdin sairaalaan ihana valettu ja newfound pelko minun ensimmäinen viesti-avioero päivämäärä.

Siellä oli lauantaina iltapäivällä, yrittää päättää, mitä käyttää. Olin melko rajallinen, koska minun valettu meni ohi minun kyynärpää ja jäädytti käteni oli epämukava 90 asteen kulmassa. Valintana tylsä ​​mutta mukava mekko, aloin fiaskon saada valmiiksi ilman oikeaa kättäni.

Todellinen ongelma oli miettiminen, miten saan Sukkahousut letku, se oli lähes mahdotonta yhdellä kädellä. Kasvoni hikoili kaikista kiertämällä ja vetämällä, mutta lopulta olen suorittanut tehtävän, pyyhkiä pois minun otsa, ja suuntasi alakertaan odottamaan.

Olen vihdoin oli rauhoittunut ja jäähtynyt, kun puhelin soi. Hän kutsui sanoa, että hän olisi muutaman minuutin myöhässä, ja hän kuulosti kuin hän olisi juonut-Saatoin tuskin ymmärtää häntä.

Luulin hyvä-mitä alkaa. En saa autossa hänen kanssaan, jos hän on humalassa jo.

Olin valmis unohtamaan koko jutun, kun kuulin koputtaa oveen. (Mikä oli I

ajattelu? En ollut ollut "out" 24 vuotta!)

No, siinä hän oli. Hän katsoi minua, minun sininen ja vihreä peukalo sojottaa valettu, sukkahousut hieman kierretty nilkkojen ja hiukset hieman kostealla päiden ympärille.

Katsoin häntä - ei aivan hurmaava hymy Muistelin. Hän oli pelannut rugbya iltapäivällä ja oli ottanut polvi suuhun. Hänen alahuuli oli turvonnut ja ommeltu - koko alue alkoi kääntyä ihana sävyjä sininen ja vihreä vastaamaan sormiani.

Hän alkoi nauraa, mutta pysähtyi kun hän tajusi hänen huulensa olivat anteeksiantamaton, ja silmukkaa taipumaton. Sen sijaan hän sylkäisi sammallus, "Mitä sinulle on tapahtunut?" Aivan kuten olin kysyä saman kysymyksen hänelle. Hän oli niin suloinen ja olin imarreltu ajatella hän ei peruutettu.

Emäntä Hutch n istui meitä viihtyisä pieni pöydän reunalle. En usko, että hän yritti edistää romanttinen ilta, luultavasti vain toivoen piilottaa meidät muista suojelijoita.

Illallinen oli ihana. Hänen täytyi leikata lihaa minulle, ja minun täytyi jakaa valkosipuli perunamuusia hänen kanssaan. Oma matka naisten sisätiloihin häntä, vaikka - Olin poissa pitkään.

Se oli sukkahousut jälleen, tällä kertaa ohjailu suljetussa tilassa sai lisää hikoilua kasvoilta.

Alusta loppuun, se oli hyvin, hyvin nautittavaa yö ylin herrasmies. Puhuimme, nauroi, ja olen selvinnyt, varma, että jos saisin sitä kautta tämä dating asia ei olisi niin paha loppujen lopuksi.

Jste Fun?