lauantai 22. lokakuuta 2011

Miten houkutella naisia


Älä ole huolissasi ongelmia naisten kanssa ollenkaan. Keskity säilyttämään iloinen persoona.

Tyttö joka Työskentelen on aina huonotapainen, se tekee hänet erittäin kannattamatonta. Ajattelin aina hänestä uglo, kunnes eräänä päivänä kun hän oli hyvin onnellinen, ja huomasin, että hän oli aika söpö.

Kun olin paras tunnelmia, olen saanut eniten naisia.

Kun etsin validointi, sain hylkäsi vaikein.

Kun olin kaikkein ylimielinen, ihmiset alkoivat laittaa minua eniten.

Kun yritin toimia kuten älykkäin, sanoin dumbest asioita.

Aikoja, jolloin useimmat hyviä asioita on tapahtunut minulle, olivat aikoja, jolloin olin hyvällä tuulella aluksi.

Kertaa, kun pahimmista asioista on tapahtunut minulle, olivat aikoja, jolloin olin huono mieliala.

Mitä tämä tarkoittaa?

Enkelhet i Club