maanantai 5. heinäkuuta 2010

Team Seurustelu on viimeistä huutoa


Donell Roberson, kuten lähes 30 miljoonaa muuta Yhdysvaltain tilaajat palveluja kuten Match.com tai eHarmony.com oli viettänyt tuntikausia katsella online-profiilit ja vaihtaa sähköpostiviestejä ennen perustamista päivämääriä.

Mennessä 33-vuotias Los Angeles asuva tavannut naisia kuitenkin paine nauttia itse oli liian voimakas. Ja siellä oli päivät joka näytti mitään sellaista kuvia.

"Minulla ei ole tarpeeksi aikaa, koska se on", sanoi Roberson, lääke-tili johtoon. "Saisin pahantuulinen vietettyään koko tuolloin sähköpostia joku, ja sitten ei ole hauskaa päivää."

Sitten hän kuuli TeamDating.com, uuden sivuston, joka tuo ryhmissä ystävien yhteen. "Tämä kuulosti hauskaa", hän sanoi.

Kuten Roberson muita sinkkuja turhautunut tyypillinen online dating palveluja yhä kääntyvät vaihtoehtoisten "seurustelu" sivustoja, jotka lähettävät parit ulos kaksin-tai kolminkertainen päivinä lievittää jännitteitä sammua pareittain. Tärkein dating sites, vastaa muutos, on myös löytää uusia strategioita pitää asiakkaat tulevat takaisin enemmän.

Turhautuneena singlet ovat kääntyneet online dating palveluja enenevässä määrin joka vuosi, koska kehitys lähti vuonna 2001, jolloin USA: n markkinoille yli 100 miljoonaa dollaria.

Aikana huippunsa kasvu vuosina 2002 ja 2003, online dating markkinat kasvoivat yli 70 prosenttia vuodessa, oli noin 500 miljoonaa dollaria, mukaan Jupiter Research, markkinatutkimusta yritys. Mutta kasvu on hidastunut noin 7 prosenttia näistä sivustoista, mutta seurustelu sivustoja TeamDating.com tai Meetup.com kasvavat nopeammin.

Uusi hillitty sivustoja, useimmat suunnattu ihmisille yli 30, yksityishenkilöt voivat liittyä ryhmätoimintaan tai sosiaaleja perustuu harrastuksiin tai etuihin. Muut väljemmin järjestetty ei-kaupalliseen sosiaalisen verkostoitumisen sivustot kuten MySpace on myös tullut erittäin suosittu, etenkin 15 - 34-vuotiaista.

Vaikka tärkein dating sivustot eivät ole tajunnut vaihtoehto paria dating, sivustot ovat aggressiivisemmin soitimella singleä ilmaiseksi tutkimuksissa ja uusia sivustoja, joiden tarkoituksena on ottaa osa työstä pois metsästää. Match.com äskettäin Chemistry.com. Kuten eHarmony.com, että se vastaa asiakkaiden perustuu persoonallisuus profiileihin.

Otettuaan 30 minuutin testin tarkoituksena on määrittää hormonitasot ja muut tekijät, asiakkaat saavat persoonallisuus tyyppi, tarrat kuten "rakentajan" tai "tutkimusmatkailija". Jos he tyytyväisiä profiilin Chemistry.com lähettää asiakkaalle viisi ottelua, jotka voidaan hyväksyä tai hylätä. Jos asiakas hylkää ottelun Chemistry.com lähettää toiseen. Kun asiakas saa valittamalla ottelu, hän voi lähettää "hello"-viestin tai sähköpostiviestin kyseiselle henkilölle.

Mutta palvelu voisi olla puuttuva kohta joillekin asiakkaille. Käsite kuulosti lupaavalta Mike Wallace, 36-vuotias IT-projektipäällikkönä Washington. Vaikka hän tilannut Match.com useita kuukausia sitten, hän sanoi, ettei hyvin tyytyväisiä kirjoittaessaan profiili ja asettaa itsensä verkkoon kaikkien nähtäväksi. Hän harvoin tarkistaa sivuston ja koskaan sähköpostitse kaikki naisia.

Mutta kun Match.com sähköpostitse hänelle tarjouksen yrittää Chemistry.com ilmaiseksi kolme kuukautta sitten, hän päätti kokeilla sitä. "Persoonallisuus profiili oli mitä oli niin siistiä siitä", Wallace sanoi. "Ja koska profiili he antoivat minulle, kun otin testi: kuolleiden."

Kuitenkin kolmen kuukauden aikana hän on käyttänyt palvelua, Wallace ei mennyt yhden ainoan päivän. Naiset sähköpostitse saaneensa hänen profiiliaan ottelu ei kiinnostanut häntä, toinen oli Pohjois-Carolinassa. Ja muutaman ottelun hän otti yhteyttä ei ole vastannut hänen sähköpostiviestejä.

Aikooko hän pitää yrittää? Luultavasti jonkin aikaa, hän sanoi. Hän sanoi, hän huomasi jonkun, veisi aikaa, ja myöntää hän ei ole pyrkinyt määrittelemään sen, tarkastuslentojen ottelut viikoittain eniten.

Ray Doustdar, 33, oli sama tunne, kun hän ja ystävänsä ideoitu TeamDating puolitoista vuotta sitten. Kanssa kiireinen työtä yrityksen konsulttina ja useiden ystävien luopumassa tai naimisiin, Doustdar sosiaalinen ympyrä oli hiipumassa. Hän oli yrittänyt Match.com ja Yahoo Personals, mutta tuntuu kuin hän käytti liian paljon aikaa verkossa.

Joten puoli vuotta sitten, hän ja kaveri aloitti TeamDating, jossa joukkueet matkustavat rekisteröidy tavata muita ryhmiä päivällinen, juomia, elokuvaa tai ballgame. Jäsenyys - pääasiassa 25 - 35-vuotiaista - ei alkanut kasvaa vasta noin kolme kuukautta sitten. Doustdar sanoo nyt 7500 jäsentä.

Nyt sivusto on ilmainen tilaajille, hän ja hänen kumppaninsa toivon sen jatkuvan niin saatavien tulojen avulla mainontaa.

Roberson tiimi on nyt pois sivuston, koska hän on alkanut nähdä nainen hän tapasi ryhmän Happy Hour.

"It's just like menossa muiden yö ryhmä minun kaveri ystäviä", Roberson sanoi. "Mutta meillä ei ole istua baarissa yrittää lyödä ihmisiä."

Indystar.Com